April 21, 2011

assalamualaikum . hey hey . sekrang pukul brape yek ? ahhahhaaha . sorry tak mengantuk . lately ni aku bengang je dengan budak budak lelaki kelas aku . semua dah matang matang bagai . semua dah mula tunjuk belang and cerita benda tak elok . sekrg semua aku dah tahu :D bukan suka tapi tak suka sebenarnya . okkay *ayat keling . lntaklah . hm . bila aku cakap sikit , tak malu ke woi . deorg kata biasa tumbesaran lelaki memg macam tu . ba alif nngang betul yeh koma semua . ape ape pun , tchr nozi kalau masuk asyik bengang je ngn kelas kteorg kesian pompuan pompuan yg bape kerat dalam kelas tu :'( hmm . dah la baik kena marah pulak tuh . and lelaki dalam kelas 4bes memg semua tak ada malu punye. baekpunye . suke hati deorg je nak . . dah la . HAIH . dah la macam tuuuuuu kate aku nak amek kesempatan tengok pulak tu HAHHAAH. sikkit celah gigii pun tak ingin . deorg tu yg tak malu pegang depan pompuan . expecially aku lah en en . nak buat pun , buat la belakang almari ke . haih . belakang perempuan lah terutamanya . okay habes lah pasal tu GELI DOH . ni ha lagi stu peraba bagai . woi syazwan bila masa pulak aku raba kau. FITNAH TU DOSA TAU ! aku tk maaf kan karang . haih .
*birthday mysara is coming soon , tak tahu nak bagi ape :P cium je lah nnty . ilysm
*syahindah my baby dah divorce :"( but i still love you . jgn sedih2 kay . HAHA
*NUMBER NAWAL AZHAR . NAWAL ATHIRA STILL NUMBER YG SAMA . JGN MAEN TUDO JE
*hazrul aiman adalah kawan aku yg suka langgar aku . tuuuuuuuuuu je . hadoi . wall to wall pun kata couple . susah betul , tak hingin aku cple2 ni . buat susah hidop je .
*nazmi . macam biasa rindu kat dye , bila la aku daapat jumpa dye,

DAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH . BAI . ASSALAMUALAIKUM :)