April 6, 2011

hey assalamualaikum , actually aku tengah pening kepala like pfttt . teramatlah sgt :/ . SO APE NAK BUAT ? dah cube tido tapiii tak melepas. pening gila . smpai mintak dekat mami nak bukak blog je nak update . boleh laaaaaaaaaaaa mami . tu je ubat adik . mami kasi . WOAHH --" okay noktah pasal itu . weh nak tahu tak blog, ade lah budak kelas tu kan bntai aku depan depan . nasib lahh mama aku yg dekat sekolah , si ezat tu OPSS EZATEE tu sound dye balik ! dengan matanya . ambek kau ! padan muke . baru rasa dengan ezat je . belum lagi dengan chen . kang taekwando keluar terus ! haihh . bapak ah . cakap depan depan . takde sivik ke ape . mak baaapak ajar org tapi anak sendiri . hish hish hish . okkkay . the END PASAL TU . next topik . aku dah penat like heaven dah mintak maaf dekat haziq hazrie dengan fareed izzat , okayy penat . biarlagg dorg , taknak kawan aku sudah . taknak cakap dengan aku sudah . benci aku pun sudah . ape2 yg deorg nak kenakan aku pun sudah . suke hati korg lah . JNJI KORANG BAHAGIAAAA . dan yg lebih pentingnya aku dah mintak maaf . tiga hari tak kawan . aku tak berdosa pun . sebb aku dah mintak maaf means cakap dengan dorang lah kan . dah merayu bagai nak rak , gila , babun , sumeee ah . tapi dorang buat dek . macam aku tak wujud langsung , brapa hari ? nak masuk 2 mingggu . OKAY . FAINEEE THNKYOU . ahhhhhhhhhhhhh. penat cakp pasal dorg SEBB AKU TAK TAHU PUN APE SALAH AKU . DAH CUBE CARIK TAPI TAK JUMPA :/ HM whatever lah . nnnowww --" i want to sleep dah la . penat membebel . by the way kawan baik saya nak pindah . saya akan merindui nya :'( anddd . .. hmmmmmm NAZMI IMISS YOU LIKE 'LAGU ARVIL LAVINGE' WHAT THE HELL . GAGAAGA ' TAK ADEWWW KAITANNWWW LANGSSUNGGWWW . NAZMI RINDU KAU SMPAI GILA WEH . rindu rehat dengan kau . rindu semua la . rindu kau gelak . rindu kau tibai aku . rindu kau merajuk . rindu kau ckp aku comel . rindu nak kau ade bile2 time je aku nak ., rindu weh . rindu :'( hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . ape lagi nak cakap ? semua nak belah dari semekar . hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . dah la i want to sleep . HAAA LAGI STU tadi jumpa mysara zaman . hahhahaha . kelakar macam tak jumpa 8 tahun kan kan mai kan :P okkay la tu. tup tup pn azizah datang , haih berpeluk peluk ni . tak busuk ke . ahahah . tergelak gelak kteorg . alhamdulillah dye dah sihat . study smart ye :) hmmmmmmmmm. dah la kali ni memg nak tido betul betul . bai bai BLOG --" ps :/ ilapppyou (tak hbes hbes erul) AHAHHAHAHAH . BY THE WAY I LOVE YOU TUKANG BUAT ACCOUNT TOOOOO . BAI ~ SOORRY WEH SEBB CAKAP NAK TIDO MEMG NAK TIDO TAPI TAK BOLEH MAAA :"( SO BUAT lah benda alah bagai ni . kau yg suruh kan ? *kelip kelip mata . bai .