April 23, 2011

assalamualaikum . pergh dah brapa pagi dah ni . buku chemis tak sentuh lagi :'( penat tadi pergi loyat beli laptop baru . yey . HAHAHA . COLOUR MERAH gituuu . herm herm mami punya act . biasalah anak dye yg excited lebih :P hmmmmmmmmmmmmmmm , bosan nye , so adjust adjust lah sikit blog aku ni . hm lantok la hampo semua nak kata ape :) sooow . have fun kay . BTW , ni untuk dia , jangan la cakap bukan bukan , smpai ikhmal yg pinda jaoh pun cakap ' mentang2 la ade budak baru ' apeeeeeeeeeeee ni , haih . i do miss you tapi kau tuh suka buat benda yg aku tak suka . geramnya . bila aku cakap kat kau , kau buat seoalah olah kau tak bersalah langsung , jgn smpai aku fade up gila macam aku fade up kat ain . haih . --" saboo je lah . dah lah , i want to sleeeeppp . smyg isyak kejap . bai bai bai .