June 1, 2011



assalamualaikum engkorang . hm aku tataw nak cerita apa dah . aku pun dah lupa . bestnya tengok adzreen khalida my bestfriend punya blog . aww memg rindu gila babun sksi2 . rindu semua ah . rindu impian gemilang . rindu nak pergi koko sama sama , naek basikal , rindu nkk melepak dengan fyra sebelum tuisyen TCG dulu . ALAMAK . rinduuu sangat sangat . nak patah balik boleh dok ? :( hmm semua nak patah balik . cakap memg la boleh tapi benda tu tak akan jadik punya

aku rindu , rindu dan rindu ^ yg dekat atas tulah , aw . comel tak i ? HAHAHAHA ~
okkay . stop la pasal tu . annoying je . hm btw miss adzreen najiah ezreen and khalisah nadia <3 love them always ah :P

next week aku tak ada . bai bai . HAHHAHA . yey honeymoon ? eh salah . holiday :P haaaaa , IDK , AH apesal kalau kita kawan kene wujudkan satu relationshipp terus couple ? erhh tak suka ah , im still young , bg la time sikit kan . kawan kawan dulu . ape salahnya . aku sgt setuju dengan salah seorg mem aku tulis pasall mak bedah ni . mulut memg celupar je . cerita nak panas je .semua tak kena je . biasa lah bila budak dah rasa bagus sgt , ah idontcare ah . now sama sama tak jaga tepi kain org dah . thnks yew , hm lately ni aku bnyk tido je . makn tido makan tido . ha , kejap lg aku nak bgun , sahur , gntii puasa , jom ah teman apa lagi .
okkkay dah ~ bai bai . * aku tak kesah pun gamba aku takdak dalam blog kau *mulut kata tak kisah , hati ? ah WTH -.- hmm . wait wait , pasal budak ni . hm dye buat blog . tapi dye tulis panjang gila vavy . thn bg aku baca . thn bila aku baca aku tak dak reaction dye tak updatte . maknanya apa ? . soorry kalau korg tak paham . heeeeeeee
k ahh , bai bau baii 0.0 miss S A haha