May 23, 2011

hello blog aku yg berhabuk . okay stop . aku skrg ni tak nak tunjuk lagak tulis dalam bahasa inggeris bagai . okkay fine bukan maksud aku kalau tulis dalam bahasa ingg tu belagak bagai . tak . aku ccuma nak selesa dengan apa yg aku nak tulis . cehh * Pfttt . okkay aku ada banyak sgt cerita smpai tak tahu nak mula dari mana . assalamualaikum dulu ah kay ? arghhh banyak gila gangguan . facebook la, danish lah -.- / okkay baru lepas mandikan danish AHAHHA .he is damn cute now . better than last 1 years . auuchh tengok lah family siapa yg jaga kan . okkkay now . aku nak mula dah , hmmmmmmmmmmmmmmmmmm .

okkay tadi aku baru dikejutkan oleh mami ? ops bahasa penan mai dah hahaha . mami cakap mana duet rm2000 tadi ? aku kata dalam kereta lah . than tgk tak da :o OMG , tecabut jantung aku . hahahha . rupanya ada kat maami dah . ARGHHHH .

aku dah habes exam . yahhhoooo tinggal exam ygg susah susah ja *padahal pjk dengan sivik je* untung dah la aku tak payah nak ada seni seni bagai . alhamdulillah because jiwa aku mana ada untuk seni . lukis org pun dah macam lukis ikan bilis, hahahah . sorrry tak minat tak minat . happpyynya habes exam . tapi macam biasa lah en en , cuak tunggu apa la yg nak dapat . hahahhahhahahah . A ke A+ ke , B ke . failed ke . ahhh kalau aku failed lagi fizik lg memg alamatnya aku tido rumah Pn . Zaleha Ahmad lah , belajarrrrrrrrrrrrr pyhsics je dengan dye pagi petang siang dan malam serta tengah maalam . hahahha conpem tak failed . hahahhahaha

*pandebuatlawak*

next . kepada org org yg sedang membacaaaa ni . aku nak cerita sikit . aku ada sorgg budak yg aku admire gila nak mampos . boleh tahan muka dye . ala ala pelakon tamil . haahah ops . okay la baek sopan tinggi tough hensem kuruus tak boroi tak putih pandai ada lah rupa . ah mampos ah paham ke dok -.- hhaaha. ha tulahh budak tu . sayang suka cuma ciinta tu tengah ondaway lah kan , ops salah eja ON THE WAY lahhh kan . haaaaaaaaaaaaaaaaa tapi masa tengah tengah perkenalan budi dye . ahhh sume dah jatuhh hati . sume aku suka . apa dy buat suma aku suka . bilaaa ja ada dia , aku nak jugak ada . tapi dah habes semua tu . smpai dia pun tak tahu apa dia buat . sebb bg dye benda tu tak besar pun . tapi bagi aku . itss a lot . okkkay. apa ja yg kau buat kat aku , ? by the way sebelum akkku lepas semua . aku nak kau tahu . aku tak ada perasaan benci sama sekali pun dekat kau . mulut biasalahhh tapi hati tak dak nya . aku ada hati perut lagi . and aku bukan sapa sapa pun nak buat org macam tu sebb aku memg tak sempurna . so aku tak dak hak . first aku nak mintak maaf atas segala sikap bodoh bangang aku , soory kay . ops salah eja lagi . SORRY k ? aku sorry sgt . perempuan ? tak sah tak dak emotional kan , so , masa kau text aku everyday cakap sorry . bagai semua tu . and aku reply tah tah tah . seketul seketul tahu kucing tu . aku memg tak ada mood. kadang2 cakap sorry tu la lagi menyakitkan hati bila org tengah marah . okkkay . aku tak tahu kenapa aku tak boleh terusss text kau bgtahu apesal aku , sikap aku macam ni dengan kau . tak tahu sebb apa . ni jelah satu2 nya tempat untuk kau tahu apesal aku mcam ni . hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . pendahuluan nya memg panjang kan . okkay semua text kau yg menyakitkan hati aku semua aku simpan . bila sampai je text yg menyakitkan tu , aku pun terus move kan text tu masuk dalam saved message . hmmm ? nak aku tulis kat sini ke ? kang bertambah skit hati aku . tapi kau yg paksa sgt kan ? kay kay kay .

aku tulis aku tulis aku tak suka bila kau underestimate aku . arghhhhhhhhhhhhhhhh . kau slalu cakap cam ni 'bapak lama kau rep, kau tga gayut ea ? ' aku skit hati gila weh . selepas aku tak kawan ngn kau means aku menjauhkan dri sangat2 dari kau . aku tak text sapa pun . sumpah . melainkan wan izzul text , call aku sume , tu pun ikot mood aku . geramnya bila kkau slalu cakap macam tu ! kau late aku tak penah pun estimate kau ape ape . haih . lepastuh tak habes2 cakap 'tadi tu kau sala hanta msg eh ? ' arghhhhhhhh lagi sekali bengang . woi kau tahu tak aku skit hati gila bila kau hanta macam tu . kenapa dulu masa time time aku ngn kau , kau ta penah pun cakap macam ni . hmm .rojak ? sejak bila pulak nama aku rojak . memg bg kau , benda tu biasa . tapi bg aku , aku tak suka sgt2 , aku tegur kau jgn pnggil aku rojak . contohnya . bai rojak , hai rojak . ergh bengang doh --' aku tunjuk text tu kat mami aku . opss sorry hahha . hmmm bengang bengang bengang . aku tego . kau pnggil aku kali ke2 . aku baru je nak elok balik ngn kau . kadang2 benda yg macam tu , kita buat sekali sekali je . tak apa . aku dapat terima . tapi aku tegur sekali kau pnggil lagi . haih aku pun terus tak elok balik ngn kau kan ? lepastu kau cakap pulak ' aku ingat kau tipu je yg kau dah habes kedit ' merana lagi lah hati aku . aku memg betul dah tak boleh nak reply text kau . esok nya aku balas jugak aku cakap weh sekian sekian *nama kaulah kan * aku takde kredit . sorry tak reply semalam . pastuh kau jawab macam tu . hancur marana sakit hati gila nak mampos kau tahu tak ? kau memg tak tahu pun . lepastuh cakap lagi 'kau tga text org laen ea ? takpelah . bai ' aku baru je nak text ngn kau . haihh . bengang . dah la . bnyak lg sebenarnya . tapi benda2 macam ni lah . yg lagi skitkan hati aku . macam mana kita nak jadi macam dulu weh ? aku pun tak tahu , aku tak boleh terima . aku tahu bg kau benda benda macam ni benda bodoh je . takpelahh . at least aku dah lepas smua. takecare :) and knapa kau nak perasan sgt yg aku ni tulis kat 'FESBUK' aku macam tu ? kenapa ? kenapa ? kenapa ? aku terima maaf kau . ya kosong kosong . tapi hati perasaan susah lah . sebenarnya ada lg yg sangat menyakitkan hati aku . tapi aku taknak tulis kat sini . menjatuh kan maruah . and jgn nk sibbok2 tanya aku lagi pasal ni kay ? kita da habes dah pun . and please lah andai kata satu hari kita text . jgn la tanya aku , kau tak text dengan budak ni , budak tu . aku tak suka . jgn lah cakap salah send bagai semua . jgn la cakap aku suka org tu org ni . jgn la paksa paksa aku untuk aku bgtahu kau dye tu dye ni pkwe aku . when i feel to tell you , one day . i will . kay ? and wishh you happy and may Allah s.w.t bless you . lagistu . sedih pedih perit bila org yg aku syg tak wish birthday aku , and you are the one of them . sedih . hah ? yg paling last skali nk wish ? apa apa la. untuk seorg yg kau skitkan hati dye patut ke buat suprise jadi org yg last wish ? tak kan ? apa apa pun . mami aku kata JANJI IKHLAS. first org wish ke , second ke , lantokk la . okkay the end pasal kau . aku nak tutup buku . kbai .

*malam ni aku nak update pasal birthday aku . 18MEI . kbai . sorry banyak salah eja , aku malas nak betulkan