March 3, 2011

toooo my beloved sisterrr : nur ashraf bte mohd azharr :P
happpyy birthday to you
you aborn in the zooo
with the monkey and kanggaroo
all as handsome as you

wahhahahhaha :P nak present balikk lah rumah yeee along ku sayng , malam ni adek p amek along kat shah alam . hua hua . belanja shushi pe bende alah tah :) sooo nnti kan je aaaa suprise kteorggg .

dekat sekolahh macam apee je , tah pape . ade sorg budak sikit2 nak lepas dalam fb dye tiap 4 jam lepas , 4 jam lepas macam ape jee oh . haihh . tah pape . kalau rase tak puas hati lepas je depan2 okkkay budak perempuan yg cakap aku macam2 bagai yang perasan diri dye bagusss , hahahaha kesian dohh org macam tu . tak matang sebb semua bende org buat semua dye tak puas hati biasalah bila dah jadi anak somebodyy . uwekkkk 'menyampah' muka lawa gila ohhh tapi perangai wow . mulut tu takde insurans . kabut je . menggelabah je . nakk cerita kat org tambah asam gula garam sume ah secukup rase. taak yah ahhh fitnah2 bagai . menyampahh nyela org mccm tu ,

SEKARANG ADIB PRESENT . COMEL LAH ADIB PRESENT .

hmmm . tak sangka org yg aku tak kenal pun masa form2 aku boleh jatuh hati dekat dye . nak termuntah sebenarnye dengar . wahahhahahahah . wehh . kau mest baca ann ? --" bapak segan dohh . hmm tadi cikgu takde masa kelas pergilah tanya asall al haziq nak pindah . pastuh dye ade masalah . adik dye buat hal ape tah . aduuuhhhhhhhh . pastuh dorng ejek aku dengan saran . adoii . bile masa tahun nenek aku tak penah kene gosip dengan orang berbangasa india ohh hahahhahaha . NI SEMUA FAREED IZZAT PUNYA KERJA LAH . tahulah suka dekat F****** macam ape je . kurang hasam .

hmmmmmmmmmmmmmmmm aku mals lah kalau org nagis2 ni . macam ape je . haih sikit 2 nak nagis . tah pape je . patuh kecoh2 hhahahhahaha . hmm

hari pe tah dye cakap dye sayang aku dekat sekolah hhahahahahahahha TERHARU . tapi aku tak dengar sangat pun . dah dah THE END . BAI BAI BAI BAI . yey! kejap lg makan sushi dengan along ku tersayang . lepastuh nak beli hadiahh lg dekat loyat hahah :P best lahh tuh . tapi sedih gak bulan tujuh dye dah nak pergi :(

hmmm dah laaaa aku chaw dulu ASSALAMUALAIKUM
PS : AKU DAH BAIK DENGAN NINA . TERIMA KASIH BAGAI NAK RAK AKU UCAPKAN DEKAT KAU KAU KAU AND SEKUMPULAN YANG TELAHHH MENIPU DAH MEMUTARBELITKAN CERITA . CERITA NAK MASUK MELODI JE . NAMPAK BAIK TAPI ISH ISH ISH . BERTOPENGKAN BETUL . INSYALLAH , TUHAN YE YANG BAYAR CASH DEKAT AWAK AWK SEKALIAN YE .