February 15, 2011

assalamualaikum :)
harini kene tukaarrr tempat duduk tapi agak tak puas hati gila babun .
hahahha kesian ain s .
sekarang maseeeee ICT . cikgu harun soh present aku dah present dah :)
wahhhhh org first kot hahahahaahha . hahahahah . hahahahahah
==" hmm semalam si dye tu call aku . wush terharu gila . dye kata dye busyyyy sangat. sedih nya . hm hm hm . BUSY DENGAN TRAINING KOT . HUHUHU
patuh lalu depan skolah dye semalam . wushh rinduuu gila nak mamposss . hahaha
pastuh tadi si hekal penan ni en en , nak marah2 aku plak . tahu ah bijak kan kan kan . pegi balek umah ah kauuu . wekkkkkkk :P
aku tak mau kawan ah g kawan dengannnn tut tut tut . hahaha .
t mest zul sound aku . menyampah betul ==" sound la , bela la kawan kau si hekal tuu hahahhahahah. pastuhhh ade berita gembira esokkkk hahaha. dapat la aku bersuka ria lagii . woot woot :) tata to all . i love youu --- ! miss you daaaaaaaaaaa