December 29, 2012

HARI GURU

Assalamualaikum , Salam sejahtera dan Salam Satu Malaysia , K skema -.- tadi semua perfect bagi aku . cuma ada la kekurangan sana sini tu ...... hm but the most important is persembahan kitaorang ! Yay banyak comment positive thanks ya :) Alhamdulillah . Part yang paling aku tak boleh lupa bila naim , aiman , ezatee and yg lain tipu aku , amy , and danial kata persembahan ni tak jadi buat ,keluar benda yg tak sepatutnya dari mulut aku kot sebab geram punya pasal , tapi deorang tipuuuuu je senarnya , haihhhh nak tercabut jantung sebab dah 2 minggu practice together . Habis deorang tadi kene tumbuk dengan aku , Best tumbuk aiman hahahahha XD . N thanks to anuar yang jadi partner aku :) nice working with you ! Tak lupa kepada semua budak form 5 yang penah lelah menjayakan hari guru peringkat sekolah ni ! congrates ya. Nah hidangkan gambar sikit :

 Aiman and Naim
 Practice drama be4 rest
 Encik Madrawi 
 Me n My Bestfriend
 Amy n Ezatee
 Muahahahha
 Hatiku Milikmu
 Ehem semangat EncikThani
 ya purdah woooo
 ZAPIN
 Sorry blur ! ni la dramanya tu . Ni ending dia
 Mc for persembahan
 Awesome partner 
 Haziq hazrie budak comel 
 Peace
sorang ja pandang camera :(
The end ! Assalamualaikum . Yang puji Terima Kasih yang kutuk pun Terima kasih :p bye