March 11, 2011

heyyy all :) by the way permulaan ayat saya hari ini adalah , terima kasihh kerana follloww blog saya yang agak berhabuk ini . hihihi dah seratus sebelas . okkay lah dari tak ada kan ? bukan belagak , cuma appericiate je * thnkss lg sekali .
okkay mcam biasa . memg saya suka update post yg panjang panjang . malas nk bukak hari hari padahal mami tak kasi sebenarnyaa :P ihhiihi. so apa yg best minggu ni ? tak ada apa yg best pun . selasa smpai khamis ujian setara . not bad lah ! soalan yg gilaaa susah bagi sya . haihs cakap aku kau jelahh ye ? * hmmm soaalan yg heavy gila adalaahhhhh ICT . bagii aku lahhh second sejarah , perghhh banyak gila aku hentam . tak baca lah katakan :PPPP , hm next memg ramai tirulah kan ~ haihh budaya tu tak llesap dek zaman . ape bende tah tiru tiru ni . copy paste cukup lah . haha . hmm . tapi yg paling best masa jawab paper phys memg tertido hahaha. tidooo yg memg betul2 tido . tengok ayat penan dah keluar . hihih. entah kenape boleh tido . minggu ni mami tak berapa sihat . aku pun tak sihat actually . hmmm . ape ape jelah ~

cerita pasal semalam JUMAAT soorrry capital jumaat . hm macam mcam jadik . aku kah yangg bersalah ? okkay laaa. bak kata mami tadi kita mengalah tak apa . kita dapat pahala . tapi kena mengalah secara ikhlas . okkay ? saya ikhlaass~ weeee . hekal pun cakap benda yg sama. mengalah je . okkkay akhirnya . NAWAL AZHAR YG ADA EGO NI mengalah . the enddd . sebenarnya ramai tak tahu cerita sebenar . tapi tak apa . tutup cerita itu . biarlahhh deorg nak cakap apa pung ~ janji mereka happpy * saya tumpang happy . cakap saya lah pulak ;P

HMMMMMMMM , cuti ni mesti bosan . itu A tak ada . dye pergiii beijing . alaaa ~ takde sape nk call nnty . bosan bosan bosan . lima hari pulak tu . alaaa. diam la handphone aku nnti . jangan lupa aku ye~~

lepassstuh nak cerita pasal ape lg ? cukup laahh .LAST jumaat was my BAD DAY EVER . alhamdulillah masyaAllah subhanallah :)

dahhhhhhhhhhhhhh ~ baibai .