February 11, 2011

hello semuaa :) senyum dulu la , okkay harini entah lah terdetik untuk sibokkan diri taip dekat FB ni , walaupun dalam hati berat . hem hem hem , ape nak cerita ek ? syok tengok blog orgg , i mean blog yg i follow lah en , huhu ~ bestlahh , smua cerita menarik je , dah tengok semua blog yg saya follow , tetiba , terbukak blog AZNIL HAJI NAWAWI woot woot , boleh tahan lah blog uncle, cewwah :) soooo im really bored . sekolahh semekar semakin bosann tapi as ussual lah tak boleh kata bosan sebb nak belajar so kene lah kata TERPAKSA KAN :) heeeeeeeeeeeeee
so best gilah lahh semekar ni wehhhh *keningkening hahhaha , ayat hekal .
hmm tah la minggu ni nothing happen cuma masalah biasa yg mmebuat kan air mata i jatuh mnitik nitik WUSH , gilee sedih arr . tapi BIARLAHH RAHSIA jelah
biasalah org bila dah dapat seseorang yang baru dye akan lupa yg lama . aku tahu dye tak rasa macam tu and aku tahu org laen pun tak akan rasa macam tu , tapi once korang duduk tempt aku korang akan tahu ? tapi kenyataan nye korang tak akan dapat pun duduk tempat aku kan kan ? HERM , dalam hidup biasalah , berkawan , dapat kawan baru , tinggal kawan lama .
berkawab , dapat kawan baru , tinggal kawan lama . bila aku start cerita kat org , mesti orang kata .. nawal jangan lah emo sangat , nawal janganlah sedih sangat ramai lg nk kawan dengn kau , nawal cool lah , nawal kau ni , suka pikir bukan2 lah , and bla bla bla bla . kadang2 bile aku cerita kat org memg nampak AKU YANG SALAH tapi aku rasa bukan FACTS pun . dah laaa. malas nak fikir . ape2 pun aku sayang gila gila DEKAT KAWAN2 AKU YG SENTIASA ADE BILE AKU SUSAH . AND AKU TAHU DYEORG TAHU SAPE DYEORG thankkss yeee . i really appreciate it. mintak2 Allah balas dekat korang :) hmmm . bercerita pasal kawan aku yg tadi tu , dye dah laen , sgt laen ==" tapi aku nak try untukkkk jangan bersedih andddd tak payah nk rapat sgt dengan dye . boleh lah kot kan ? heeeeee :) wellllll . ezateeee ku sayang thnks for every single words yg kau nasihat kan aku yg membuatkan aku sebak .. thnks sangat2 ! anddd
minggu ni biasalah ade mesyuarat alah tu ==" huhuhu hmm takdelah smpai pegang jawatan pengerusi kan HAHAHH , bahasa inggeris , aku tak datang . rumah WAJA naib setiausaha .
kadet polis naib setiausaha . badminton AJK frmm 4, takdelahh ape pun . hmm =="
entahlahh aku tak tahu nak tulis apee pun . entah entah entah . minggu depan adee UJIAN TOPIKAL 1 :) woahh tak sabar rase heheheh sebb semua masuk satu bab je TU YG BAHAGIA TU hahhah . okkay so far tak study lagi . ni nak pergi study lah ni . memg bestlah kan nak pergi study tapi tak mandi pagi lagi AHHAHAHAH . okkay dah lah tu cukop lah smpai sini panjang lebar aku mentaip ! so dengannn rela hatinyeee . sy nak pergi mandi pagi nak siapkan hw nak study , nak basuh baju sekolah and kasut sekolah CHAW CIN CAU :)

have a look

  • bila orang dah jumpa dengan seseorang yang lebih berharaga DIA PASTI LUPAKAN KITA KECUALI DIA SAHABAT SETIA .
assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatu ^.^