December 12, 2010

him

okkay , aku tahu dye terasa gila dengan aku kan weh kan . sejak 2 tahun kita knal kat semekar tuh , kau yg paling rapat dgn aku even kau lelaki tapi kau mesti de time aku perlukan kau . okkay memg sedih ah kalau aku kat tempat kauu , Huhuh~ :( tapii sedih jugak weh kalau kau kat tempat aku . kau pe tahu . FINE memg ade org baru dalam hidup aku . tapi tak bermakna kita lgsg tak boleh rapat g punn bukan ape pun just suke kat dye je . okkay memg realitinya aku memg rindu kau . rindu nak call kau tgh malam . rindu nak text kau . tapi kau syik busy dengan kakak angkat kau en ? aku ade kau text ? sepatah haram pun takde . tunggu raya puasa thun depan lah kot . aku lgg sedih tau . ha ape ape? tak cukup lg ke si N HA? pastuh sejak kau rapat dengan adek kau yg same umor tu en . aku tk ckp pe pun smpai satu mase aku dah panas bile kau tulis name dye dulu . smpai hati kau . cmni kawan dunia akhirat . takpe la akuu ingat weh :(

assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment