December 19, 2010

budak tuh =="

hmm tak tau lah nak kata ape kan . kau tibe awal pagi dah nak carik pasal sound aku dalam fb sgala . kalau nk sound sound ah kat wall terus im apesal ?aku takde pun kutuk awek kau ke apeke . dah makin melart aku un tunjuk kat mami , mami kate dah delete terus . tak payah layan . ohh kauu kutuk aku boleh aku tak boleh nk kutuk kau . dah senang2 aku dah tak nak ade kene mengene lg dengan kau ! go away from my life ! okkay . patot ah ramai tak suka kau kat semekar tu . dah la wey zaman kau dah habes dah ! nak kutuk dipersilakan . amin amin amin . ALHAMDULILLAH :)

No comments:

Post a Comment