December 17, 2010

boleh tak kalau nk cerita pasal dye lg ? :(

hmm .tak tahu nape hati berdetik taknak rep text dye . sorry . entahhla . dah pedih luka parah bru nk care . takpe . at least dy mintak maaf jugk . entah la weh , aku pun tak tahu . memg bg kau ini benda kecik je . tapi aku start geram bile kau kate aku lupe kau padahal tak pun cube tgk sape first top kau ? aku kan ? tgk betape setianya dgn kawan baek dye . stiap kali aku onn fb tak sah kalau aku tak open kau nye wall . dah la . aku dah maafkan kau dah . cume rapat mcm dulu tu ENTAHLAHH , insyaAllah kay . kau doakan . slalu nye aku mrajuk pun kejap je kan ? betul tak . tapi kali ni . aku entah la rase mcm tak de feel dah tpi kata kata dari aku , aku tetap saayng kau hingg hujung nyawa aku . really miss you :(

No comments:

Post a Comment