December 28, 2010

after this aku nak pergiii kemas bilik . weh serious tadi aku bgun awal gilaa sebab mami tak ade and tollong jaga danish . semlm pening sgt smpaii tertido dekat SOFFA tu . haihs aku tgh tgok movie tuh best2 . tiba tido plakkk . hmmm . sorry PYAN . saya pening sgt .

okkay untuk cerita pagi ni plak

  • aku rasa mcam nak buat refleksi untuk 2010 ni sebab lg 4hari je nak 2011
  • ohh aku dah mnengah atas weh HAHA
so untuk hari ni aku bangun awal gila , tapi takpe semalam pun tido awak takde masuk smpai PAGI en , sooo aku boleh lg bukak mata macam biasa mami pnggil jage danish sbb danish dah bgun . adooidooi . so aku pun amek danish bawal turun bawah and tido kat soffa . smua pun turun . aku buat dek je . tido je kat soffa tu HAAHA. mami suruh along buat roti bakar . ulya pun turun and tido . so dari awal pagi smpai skrg 10.14 BELUM BGUN AND MASIH SYOK BERMIMPI. tapi takpe aku dapat update blog . sooory weh semalam MALAS GILA . sooorrry pada peminat2 blog aku . cehh padahal takde pong .

sooooo ? aku pun masuk tandas and basuh muka . itulah perkara pertama . aku tak mandi pun SEJUK GILA mcm kat LONDON dahh ni . and than aku basuh tak bersih ade lg sbun muka kat muka aku thn aku pergi lap masuk mata PEDDIHH GILA :( mammmmmmmmmmmmiiiiiii

hahahaha .

lepaas tu keluar carik laptop , jumpe pong :P pastuh danish datang kat aku . alamak comellnya . dye datang than kata 'yak yak yak yak yak yak' hahhaha . OMG . OH MY PRADA . aku pong bukak dye punya seluar and memg sah sah haha dye beyak la . WELL kakak mithali . basuhh la .
pastuh along ajak aku bg makan ubat danish . dah makan ubt DEMAM SELSEMA BATUK . syiannn NISH! hmmm nagis gila2 oh . ayohh . kalau tak dapt perg golf club mandi swimming pool . tapi danish tak sihat pulakk . :( kesian . pastuh aku bg nish tido .

p/s : aku rindu betul vid niii gile ah seyes aku rindu . punya ramai aku tag . and punya ramai org suka and commment . NI HA :


AND THE BEST THING IS AKU TAK SABAR NAK TGOK BOLA WEHHH !

MALAYSIA NAWAL sekeluarga sokong awak GO GO GO !

MINTAK MINTAK INDON TAK MAEN KOTOR AND TAK ADA MAEN BOMOH , professional sikit oh :P

bybye assalamualaikum