December 24, 2010

23. 12. 2010 , memg ah . hishhhhh . tak pelah aku bersyukur dengan ape yg aku dapat . maybe . aku redho je , bile aku tahu aku dapat *A aku terus nak carik mami but mak paan terus peluk aku . kuat plak tuh . aku dah mula nangis nak stop sebab malu tapi tak boleh nak berhenti . lame jugak mak paan peluk aku . sedihh sangat aunty . than terus pergi kat tempat mami aku . teru peluk air mata menitik nitik semua pandang . hergh . sibok je . aku pun nangis gila gila weh .

mami aku kate takpe nawal takpe . mami kan dah kate mami tak kisah pun nawl dapat berapa pun , mami tak marah pun .

tapi aku terpikir mak sape tak nak anak dye dapat 8A , aku memg sedih gile babun . aku pun tak tahu apesal sume bestfriend aku sume dapat lg tinggi dari aku :( im bad !

tahniah kepada :

  • adzreen khalida 8A
  • najiah 5A
  • ezreen 3A
  • aimi naam amanina 8A
  • sufyan kuantan 7A
  • mad 7A
  • mustaqim 8A
  • aiman 8A

and sape sape je yg berjaya dapat straight A OKKAY .? bersyukur sangat2 untuk korang . amin .

AND bile aku tahu result aku , aku terus call semua orang and menangis . :( OH MY PRADA . WEHHHH . sedih gile . yg mak mak sedare sume tak call sebab malu . sow hantar text je la . lg pun kredit bukan banyak pun . and ramai jugak adik2 aku nak tahu result aku . care jugk deorang :) thnks put and syida . thnkyou thnkyou . herm tunggu mami dalam kreta . tibe sume cikgu dah nak balik . aku dengan muke lepas nangis nye. malu sehhh . aduish ,aku pun tunggu je la. tibe cik rozana datang . dye peluk aku . aku mule ngis balik ! hishhh . tapi bangga gak sebab sej aku B sebb slalu dapat c . aku tak sgke pun kan. aku ngis kt cikgu rozana gile2 kot . cik rozana pun pujuk aku gile2 ,
thn dye kate

takpe nawal SPM kn ade , okay lah , awak blik, awak rest k . jgn fikir dah pasal result .

hmmm thn mami smpai and gerak blik . mami tanya nawal nak amek pure ke sn ict ? hmm

aku kate ade nak amek pure tapi takut tak leh bawak so better amek sn ict je la :)

mami pun turun g cakap kat cikgu salmah , takut ade name dalam pure . hmm aku pun tk thu laa -.-

thk gerak balik , mami tgk aku sedihh je diam je slalunye aku yg kepociii
hmmm , aku pun tak smpai hati tgk mami . mami nangis kesedihan . aduish :(

pastuh balik pek pek barang terus gerak melaka . holiday satu hari satu malam kos mami nak makan makanan seafood . :) soo abah yg tersayang tunaikan lahhh .on the way aku ngiss je . smpai bengkak mata . and dah smpaui terus makan . aku tak berapa lalu pun sebb tak dapat straight A's aku pun tak mooooooooddddd. and lepastu terus check in . and tidooo . cool . esoknya g siap siap mandi swimming poool kat bwah than check out , g makan asam padas. aku dah mula senyum and happy tapi hati still kering lg wehhh . hmmmm . sepanjang perjalanan tuh ramai text aku bape A bape A, PENAT WEHHH NK JAWABBBB . AND SEMUA YG FEEDBACK BILE AKU BGTAHU RESULT AKU : SEMUA FEEDBACK YANG MCAM KAT BAWAH NI =
AND IM HOPPING , I WISSH THAT . WELL TGOK LA :

aku : bah adek dapat ni ni A JE . sorry bah , smbil ngis *
abah : takpe la kan abh dah bgtahu . anah tak kisah pun nwal dapat brape. okay la tuh
aku : hmm abang sedihh
abah : dah dah nawal redho je
aku : soorry bah sorry sangat2
abah : takpe .
aku : okkkay bah . bye
abah : bye

mami ? tadi kan aku dah crita .

along : nawal dapat brape *excited gile weh
aku : hmmm dapt ni A je :( smbil nangis*
along : laa okkay la nawal . bersyukur la dari org yg takde A
aku : alonggggg tapi kawan baek2 ade sume dapat 8A
along : alah takde makne lah PMR Ni . tentukan aliran je . dah dah
aku : kay bye smbil ngis*

ramai la yg call aku
thnks abah , along , hashmin , yana , SUFYAN , zakwan , adzreen , and sume :)

thanks jugak yg text aku : ramai gila and yg aku tunjuk ni , aku harap sgt akan termakbul doa mereka semua AMIN :

MAKTAM : jangan putus asa. ada hikmah di sebalik kekecewaan. memg pedih n sedih. bersyukurlah . Allah melihat akan kesedihan nawal . terus berdoa kepada Nya .

CIKGU SALWATI : ok lah tuh nawal. dah separuh A nawal dapat. hajat nawal nak score pmr, Allah simpan utk spm jadikan ni dorongan utk blajar lebih giatn berjaya. spm lebih penting .

ENCIK HAMEED : nawal , its ok . i am glad 4 u . pmr takde benda my dear. go on working hard. spm lebih penting ,gud nite .

MAKTEH : Alhamdulillah dapat A jugak , next year pulun lagi . nanti if u pass byBTHO drop by ambik token utk nawal .

MAKTEH LIN :jangan lah sedih bagi makteh , nawal memg hebat , jangan ssedih2 kan ada spm lg nnti nawal usaha lebih lagi . nanti makteh doakan nawal , semoga mendpat kejayaan yang lebih cemerlang ,

MAMA : ok kitap ulun untuk spm pula . its ok , u have done yr best . anyhow mama love u

MAKLANG : sabar, spm kan ade lg nnti cube la lg

MAKTOK : ok la tuh tahniah maktok ucapkan moga bertambah maju lg

CIK WAHIDAH : xpe nawal... jgn kecewa ckgu tahu awak dah berusaha sungguh2 . jgn patah semnagt , TEBUS semula ms SPM 2 thn lg.. org yg BERJAYA adalah org yg BANGUN SEMULA dari kejatuhannya.. cikgu PERCAYA nawal pasti boleh tebus msa SPM nanti

thnkyouuu semua . ade banyak lg tapi aku amek yg aku tak akan lupe ayat ayatnya . setiap perkataan sgt bermkna untuk aku ,

gnyte , assalamualaikum :)