November 1, 2010

sorry guys pasal ayam tu tak habes lagii wakkaka,

okay, this is my kenangan ygg paling manis dalam hidup form 3 saya. ouuh, bestnye tahun form 3 semua yg manis je takde yg masam pun, ni lahh pasal ayam , ni la pasal sembelih , ni lah pasal bulu, semua lahh, hahhaaha, inilahhh saya dan kawan2 saya, sorry cilok gamba kau , firdaus! i love you la. thnkss :) have a look ye.

khai and nina, aceccece, haha semakin hari aku tgok semakin sesuai mereka. aminn, hmm ni la anak pn. mahfuza masak habes bersepah HAHAHA. tapi takpe nawal rajin lepas bersepah . dye kemas balek. rajen kan kan kan? ahaha kate ye je.
ni kelas 3kaa, mimi, liyana, farah and piqa mael :) besemangat bergamba ke ? cabut bulu ha? HAHAHHA

MY BESTFRIEND , ahahha mustaqim , awat hang suka senyum kambing ha? haah :D


cube teka mane satu saya? hihii. yg comel tu la

ni abang2 yang bajet hensem., ahahha tapi baek hatii, i <3>

ni mak saya . hahah tak de lahh, ni ain shahirah , mak joyah kesyangan saya . emmuah , semua dye yg masak, tapii dye msak yg laen smua sedap kecuali, sayur. haha, weh sayur tak masak la. ahahaahaaa. firdaus , wahh, sweet memory eh , pasl carrot ngn akuu, shuuut, nnty orang tahu . habes HAHAHHAHA.

ni laahh aku, suke je mnyibuk orang tgkap gamba, tapi aku peduli ape kan. ikot suka i la. accecee, eh , sape comel? aku la. HAHAHA, yg laen sume hensem., hm pandai tak pegang pisau ? memg pndai sebbab dah biasa tolong mami kat dapur. ececcece, ni melayu sejati tau. dalam hati ade taman bak kate addnan sempit AAHAHHA, hmm, i looike this picture, sayang ayam , HAHHAHAa

bersemangat ha, mereka cabut bulu HAHHA, naseb tak tebal kalau tak lg lambat lah masak and makan, bersiang pun dah lama, sebab tak pernah buat kan kat rumah, haha maluunye*

bismilahhirohmanirahhim, allahu akhbar :) heee peace ayam!

niyy kuku ayam group wan , hahah.. comel kuku dye mcm kuku wan ahh HAHAH

NI JEJAKA 2 malaya : hahaha aiman, firdaus, and khairul , :P , semua cunn hahhaha ayam tu je hensem ,. awww

disebabkan ramai yg tak bawak besen jadi., ramai yg letak dalam kuali mereka masing2 hahaha.

ni la ayam, darah meleleleh , euuuwww ,

ini mr. wan izzull, P.O.Y.O.
INI kawan baek saya dunia! hahaha. dunia je. akhirat belum tentu! errrm, anuarrul hafiy tinggi sehh* nmpak kerendahan aku :( tapi takpe tetap comel :)

ohhhh, kesian ayam :)


ni BESTFRIEND saya : faez, zaqq, nua :)


No comments:

Post a Comment