November 16, 2010

muhammad nazmi ramli


my bestfriend forever :(((((((


2gigih

3hikmah


Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


khas untuk kau : muhammad nazmi bin ramli

sorry if ckp aku kau , aku lebih selesa :)

nazmi, kenapa kau pindah? knape kau tak stay sini smpai spm? kenape? knape smpai pmr je? kau tahu tak , kau la kawan baek lelaki aku yg paling best pernh aku kenal, eventhought kau selalu buat aku marah dalam kelas , kau tetap aku syg , aku tahu kau tak nak pindah tapi ape nak buat kan semua ni bukan kau mintak pun , dah di tulis sjak azali, maybe ni la yg terbaek buat kau, aku sebak sgt bila aku tulis ni nazmi, aku mcm gila tak percaya bila kau tulis kat kak fina punya wall fb , like shit, wweh serious aku ingat kau maen2 je tapi kenyataan and bila kau bgtahu aku personnaly dalm im baru akuu tahu , nazmi kau anak sulung , kau kene tabah , bila aku dah cry mcm org gilaa , tapi bila kau dah im aku air mata aku stop sebab aku bngga dapat kawan yg taabah mcm kau, so aku nak kau berhenti jugak okkay? tapi kenape bg tahu malam raya syg? kenapa tk bgtahu malam sbtu ka ? ahad ka? kenapa? i waas crying like ... in my room. nazmi , sape nak tengok kan aku? sape nak merajuk dengan aku? sape nk sayang aku? sape nak call aku tanya hmework? sape nak tolong aku gaduh? sape nak ckp syg kat aku? sape nak text aku bila aku sedih? sape nak nasehatkan aku? sape nak teman aku smpai aku balek? sape nk belanja aku? sape nak dengar cerita happy aku ? cerita sedih aku? nazmiiiii , kau tak dek kat skolah . aku tahu kau still ade memg tu kenyataan tapi ade dengan ade kat skolah berbeza kan? kan ? kan? perit tuk aku tahu sume niii , nazmii , bukan aku sorg je akan rindu kau mesti ramai lg , chen even nina pun , foong lg , rip lg , hadi lagi , semua member2 weh , tapi aku tak tahu la perasaan dorg macam mana kan , aku sentiasa doakan kau berjaya dunia mahupun akhirat , aku tahu kau tabah , so aku pun nak kena tabah mcm kau , ape yg aku nak kau dengar ckp aku , semayang lah lima waktu , tu je , aku harap and aku nak kau tahu aku syg kau sngat3 lepas Allah s.w.t , family nina chen kau lah , betapa beharga nya kau dalam hidop aku, aku tahu kau sedihh kan? kau jgn tunjuk sedih kau tu kat adik2 kau k , mulut tu jga jgn maen lepas je , ape ape kau just story kat aku k sayang? aku harap kau tak lupa kat kawan kau yg kau sentiasa usik dye ni , i want you to know, tht i love you more thank you love me , thnkyouu for being my dunia akhirat bestfriend , takecare , i love you so much , ingat nawal azhar ye :(


p/s : your comel bestfriend , nawal athira mohd azhar , ank puan mahfuza , pengawas suatu ketika dahulu kawan baek nazmi suka gelak besar dan merajuk , suka bangga diri dye comel and nawal katta dye bangga dapat kawan mcm nazmi anak ramli . gnyte semua

today is my sad day ,
assalamualaikum :( and selamat harii raya

No comments:

Post a Comment