October 29, 2010

twitter

weh , ape ni lepas perkataan yg tak elok dekat twitter plak, tak malu oh, kutuk2 depan 2 la sister, bajet je lebih ckp orgg annoying gedik bajet comel. hahhaa. bape kali nak cakap, dekat dunia masa kau dekat akhirat kau dapat balasan balik. aku tau kau kaya hebat pndai bahasa inggeris segala tapi jangan belagak . dah la belagak suka kutuk orgg . herggh Tuhan tak suka tau. dah nampak da permainan dye AHAHA, sumpah semua tak suka dye kot. kalau kau rase kau dah muak dengr aku ckp aku comel, jangan bukak la ape2 kaitan dengan aku, mulut aku facebook aku blog aku its up to me lah. sibuk je. kain sendiri nak terlondehhh HAHAHHAHAHA. dipersilakan lagi mengutuk aku bnyk2 delat twitter kau, pahal tak kutuk dekat facebook je snang? takutt ke? hahaha peggilah , hipokrit segala semuanya . perangai sape entahh?eh kutuklahh bnyk2 supaya aku dapat bnyk pahala :) thnkss yau alhamdulillah semoga Allah rahmati hidup kau.!

No comments:

Post a Comment