April 22, 2009

family tersayang

actually my family are my first blog that i want to tell,!

my father work as general manager,
he is very a good n strong father,
i love him very much,
he said tht he want to buy a new hp for me ig i'll get 5 A above,
huh, pray 4 me okehh?
my father is very hardworking!;)
he love my mummy very much!;)
i call him abah'
he is from Kedah, anak sulung'
hensem sagat.hehehhe
how about my mother?
my mother, slalu pnggil mummy!;)
x tawulah npe ayah pngiil abah, mak panggil mumy, PELIK!
mummy seorag yg baek hati+sporting abes+suke window shopping dgn 3 org ank bliau.
in the same time mummy is teaching me!ohh,
she is a little fierce teacher.hahha.
mane x garang woi, x siap keje, ambek kauu, kluar klas!padan muke.
mummy pandai sgat masak!sdap sagat222!;)
x taw lahh cik nk ckp mcm mane!hehhe.
mummy cik asal dari kedah,same as my hensem father!;)
as ussual la abah cik hensem, mummy cek pun beautiful.hehehe!
how about my elder sister?
call her along!
bnyk pakwe!tapi skrg seorang shaja!abg am.
suke tido!hahhaha.kantoi,
study kat uitm pulau pinang,
bulan lime neh dye balek!btape happy nye cik!
dye baek sgat!sagat punye sangat!
pandai kutt dari cik!huhuhu.
my younger sister?
chumell.
manje gle.
mgade2.
suke tido dalam bilik mami,
suke makan.
kechoh gile lahh.
tht's all!;)

No comments:

Post a Comment